<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7839187656246343072\x26blogName\x3dAR\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bubufairytale.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bubufairytale.blogspot.com/\x26vt\x3d-836617094288998187', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




Thursday, September 24, 2015 / 10:02 AM





12.49 am aku masih tak tido hanya disebabkan senyuman di muka aku tak dapat aku tutup .
Aku masih tersenyum seorang diri hanya gara-gara cerita yang Mak aku sampaikan tadi .
It just because of one person who can make me smile, blushing and make happy like the other girls.
The person who always make me being like that is .................. SECRET .
I can't tell who are him ..

Dia ,
Mak aku selalu sebut tentang dia ,
Selalu , setiap saat , minit , jam and next ,,
Tapi ,, bila Mak selalu cerita pasal dia , mula timbul rasa cemburu sebab Mak selalu sangat sebut pasal dia sedang anak-anak dia yang lain jarang sekali .
Tapi aku paham situasi tu sebab Mak cakap "dia pun anak angkat Mak jugak , anak Mak jugak ".
Aku hanya diam apabila Mak cakap macam tu ...
Dia sama umur dengan aku , belajar , berdikari , baik , handsome ? No , dia lengkap semuanya,
Entah bila aku lihat perwatakan dia , aku jadi suka , muka merah-merah .
The beginning aku kenal dia masa dia datang rumah , aku memang tak kenal dia . Serius cakap , tertiba dia datang kat tempat yang duduk tengok tv , dia tanya Mak aku mana satu anak .
Bila sampai turn aku , dia tanya laaa kenapa yang bongsu tu besar dari kakak dia ? --" .
Aku rasa macamnak bangun ja nak marah di tapi aku biarkan ...

Itu kisah 4 tahun yang lalu , masa tu dia masih diploma ..
But now , dah 4 tahun berlalu but i'm still remember of him ...
Sebab Mak selalu sebutkan tentang dia until now , babe ..

Andai kata takdir tentukan aku ada jodoh dengan dia , and andai kata Mak aku deal ngn Mak dia ,,,
Maka berlangsunglah majlis agung buat diri aku ..

Awak , andai awak ditakdirkan jadi suami saya suatu hari nanti atau di kehidupan lain , saya minta sangat , jagalah saya , pimpinlah saya , berikan saya kebahagian yang sederhana ,
Amin ,

Selamat malam ,,
Assalammualaikum ..

1

Blogger Unknown said on  

babe , are you in love ? heehee

Post a Comment



TWITTER
By: Luana A